lördag 17 oktober 2009

Lördags-TV

Nöjespokalen. För det första, hur i helvete ser Sofia Wistam ut? Jag är inte den som brukar bry mig så mycket om kläder, men herregud, jag skulle aldrig någonsin visa mig för någon sådär. Allra minst i TV. Nåväl. För det andra, så har jag ingenting mer att säga om just det här programmet. Jag har ingen aning om vad det är för program. Något jag dock har konstaterat är att TV-utbudet på lördagar är litet. Det är verkligen skräp överallt. Inte ens en liten komediserie kan man samla ihop till. Det är nog inte meningen att man skall titta på TV på lördagar.

Titta på TV är faktiskt inte det enda jag gjort heller. Jag har tvättat och plockat en massa. Tagit hand om en del av Ullaredsfynden som inte blivit uppackade under veckan. Jag har på det hela taget varit ganska duktig, även om lägenheten ser ut som elände fortfarande, bittert men sant. Nåja, det lär ju inte bli sämre iaf!

Något jag INTE gjort idag är lagat mat. Jag har ätit rester från mitt frosseri igår vilket förmodligen inte var så begåvat. Jag borde äta någonting litet nu, så jag kan käka middag med min käraste sen när han kommer hem senare ikväll. Så får det bli!

Over & out

1 kommentar:

Mitt i mitt liv sa...

Är du nöjd med din kitchen aid ?
Vad är bra och vad är dåligt? :-) Jag måste nog göra en liten investering snart!