fredag 28 november 2008

Hysteria lane

Det är så otroligt mycket just nu. De senaste veckorna har varit ett virrvarr av tider att passa, för lite sömn, mängder med jobb och en hel del annat. Jag är konstant trött, deppig och inte så lite stressad.

Jag var borta måndag, tisdag, onsdag och torsdag kväll denna veckan. Nu ikväll är TT borta. Imorgon ska jag vara borta hela dagen och han hela kvällen/natten. Kul. På söndag kanske jag hinner se honom tillräckligt länge för att hinna säga någonting annat än "hur är det?". :(

Ikväll kommer M&M hit. Mina goa skoltjejer. :) Jag hade tänkt vara lite halvseriös och göra mat och så, men det blir bara caprese, lite avocado, kanske ett och annat kex och lite bröd. Plus pepparkakor och glögg förstås. De får helt enkelt överleva.

Nu ska jag gå och plocka undan lite innan tjejerna kommer, det behövs. Tack och lov städade TT köket igår när jag var borta så jag slipper det i alla fall.

Over & out

Inga kommentarer: