torsdag 1 januari 2009

2009

Gott Nytt År!

Vi hade en mycket lyckad middag hemma igår. En femrättersmeny som blev mycket uppskattad av våra gäster. De hade dessutom bidragit med fantastiska viner som kompletterade det hela på ett mycket bra sätt. Allt som allt en väldigt trevlig kväll. :)

2009 började med en rejäl sovmorgon. Vi steg upp för en timma sen lite drygt. Nu sitter vi och slötittar på Vänner och har mardrömmar om städningen. I alla fall har jag det. Nåja, det löser sig nog, och lite slit är det allt värt för det var en väldigt trevlig afton igår!

I övrigt har jag inte så mycket att rapportera. Inga nyårslöften, bara ett hopp om ett fint 2009 för er alla. Själv hoppas jag på att min älskling och jag får ett fantastiskt år, det allra första vi fick fira in tillsammans... :)

Inga kommentarer: