fredag 16 januari 2009

Thailand

Imorgon åker min käraste till Thailand. Orättvist som tusan. Själv skall jag stanna hemma och jobba hela veckan. Åka buss till och från jobbet och usch. Ni hör vad synd det är om mig!

Jag får väldigt ofta kärleksfull kritik sa Anitra Steen i TV idag. Det var roligt. :) Öht gillade jag det programmet, vet inte alls vad det hette, men det var en talkshow med en mycket duktig norsk programledare.

Nu skall jag gå och lägga mig och sova. Imorgon skall jag hem till T och spela kort med några vänner. Pratade med L om att träffa henne på stan också. Vi skulle höras idag sa hon och bestämma tid och plats, men det har vi inte gjort så jag antar att det inte blir nåt. Kanske lika bra, jag är rätt trött, vore skönt att slippa stressa imorgon.

Over & out

Inga kommentarer: