onsdag 16 juni 2010

Jobblunch hemma, kaos, hemresepanik och säsong 7!

Ge mig säsong sju, NU! Jag ÄLSKAR Grey's Anatomy (om man nu kan älska en tv-serie). Jag kanske inte är snabb och hipp och med, men jag har nu sett hela säsong sex på ca 3 dagar, och jag vill ha säsong sju omedelbart.

Imorgon ska jag ha lunch med kollegorna och samarbetspartners här hemma vilket har inneburit oavbruten städning sedan vi kom hem idag vid femtiden. Yack. Dock väldigt skönt att de offentliga delarna av vår lägenhet för en gångs skull ser hyfsade ut.

Idag fick jag panik över att jag inte bokat någon resa hem i sommar. Jag älskar hemma. Jag vill åka hem. Hur får alla andra människor semesterdagarna att gå ihop med allt som de vill göra? Jag hatar att fastna i sådant här. Syster är hemma nu, jag vill också åka hem. Nu måste jag försöka planera något!

Nu MÅSTE jag sova.

Inga kommentarer: