måndag 16 augusti 2010

Fina föräldrar och frysen full med fina bär :)

Det har jag. Dessutom har jag kylen full med nykokt sylt, både lingonsylt och drottningsylt. Perfekt till havregrynsgröt och plättar!

Det var som alltid underbart att vara hemma. Jag har verkligen fantastiska föräldrar, och det är alltid lika härligt att komma hem. Det kändes som att vi hann med mycket trots min korta visit, både bärplockning med mamma och heldag med pappa på V75 i Skellefteå.

Nu är det verkligheten som gäller och därmed jobb. Idag förhandlade vi oss till ett bättre arbetstidsschema tillfälligt medan vi är underbemannade på jobbet. Det känns skönt. Det blir som en liten mjukstart. Sedan är det förhoppningsvis inte sååå långt bort med ett nytt jobb heller. Jag behöver utmaningar!

Just nu behöver jag dock mest sömn... Zzzz...

Inga kommentarer: