lördag 4 oktober 2008

Kanelbullens dag

Idag är det kanelbullens dag och jag har inte bakat en endaste liten kanelbulle. Skandal! Vi får se om jag orkar rycka tag i mig själv och ordna upp det. Just nu känns det dock inte så. Sitter i sängen och slöar och tittar på Idol, bridge och bloggar.

L kommer och hälsar på idag. Det ska bli superskoj. Jag har inte sett henne på evigheter!

TT & jag hade tänkt spela en tävling idag, men vi hade missat att anmäla oss så då fick vi inte vara med. :( Jag blev ledsen, det hade varit grymt roligt att få spela. Nåja, är man klantig så är man.

Imorgon ska jag åka till syster salt. Tar tåget från stationen 08.42 så jag är framme i stan lagom till lunch. Ska bli himla roligt att träffa henne igen också, det var också himla längesen sist.

Jag har lyckats boka min hemresa över jul också. Det blir att åka hem 16-21 december i år. Alltså jul på nytt sätt med nya traditioner och nya människor. Spännande och lite skrämmande. TT följer med mig upp en sväng också. Roligt att få visa honom vintern och julen hemma. Hoppas bara det är sådär snöigt och underbart vackert när vi kommer upp!

Inga kommentarer: