fredag 8 maj 2009

Middag hos farmor

Idag är det pappas födelsedag, jag skickade ett sms till honom och sa grattis, han hade det bra svarade han och skulle påbörja hemresan från Filippinerna imorgon. Jag får tyvärr inte träffa honom då heller, men han skulle sova en natt hos syrran i Stockholm på väg hem.

Syrrans kille fyller också år idag. Jag tog en bild med mobilen på den whiskeyflaska han skall få i födelsedagspresent och skickade den till honom. Jag ska ju åka till syrran i nästa vecka i samband med vår Venedigresa så han får den då!

Vi har varit på middag hos farmor och farfar ikväll. Väldigt trevligt som vanligt och vi fick väldigt god mat. :)

Nu sitter älsklingen och kollar på hockey medan jag har gjort lite omplaceringar i min kapitalförsäkring, det gäller ju att försöka hänga med lite nu när uppgången torde komma när som helst...

Imorgon bär det av mot Lkpg för JSM-lag. Hoppashoppashoppas det går bra i helgen...

Inga kommentarer: