onsdag 13 maj 2009

Venedig och livskris

Idag har hjärtanet åkt till Polen. Han skall spela bridgetävling hela helgen. Jag håller tummarna för honom och hoppas att det går fantastiskt bra!

Imorgon åker jag till storasyster i Stockholm och möter upp mamma och syrran. På fredag fortsätter vi till Venedig där vi skall spendera helgen. Det blir "bara" en kort weekend, vi kommer hem till Sverige igen sent på söndagkväll, men ack så härligt det ska bli!

Annars är jag just nu mitt inne i en taskig period. Att kalla det livskris är kanske något överdrivet men så är det ju jag också, jag är van att överdriva. Dock är jag deppig och ledsen mest hela tiden. Segt.

Ser fram emot värme, ljus och en härlig sommar med min älskling! (Och i det korta perspektivet förstås en fantastisk helg i Venedig med mamma och syster)

Inga kommentarer: