onsdag 14 april 2010

Rabarber och blåbär!

Och 1000 säckar jord, jag har en känsla av att det blir 1000 till... :)

Det känns superbra att få planera och till och med börja shoppa lite till stugan. Dessutom har min fantastiska sambo massor med pallkragar på jobbet. De står bara och säckar på lagret så jag har fått lov att hämta så många jag vill! :)

Här ska planteras! Som tur är kommer mamma ner och hjälper mig med allt grävande och planerande redan till Kristi flygare. Samma helg som vi får tillträde, man skall inte förspilla tid.

Jag planerar att få till en jättefin frukt- och bärträdgård med hallon, blåbär, plommon, äpplen, björnbär, vinbär och jordgubbar. Vi får se vad det blir av det. Spännande och roligt är det i alla fall! :)

2 kommentarer:

Mitt i mitt liv sa...

Så härligt det låter, jag vill också ha en härlig trädgård med massa bär och sånt :-)

Syster söt sa...

Det är underbart! Nu ska vi bara se om det ger något också... :) Hur som helst så är det fantastiskt avslappnande att få vara ute och greja med sådana saker!