torsdag 6 maj 2010

Pappahelg

Snart är det dags för pappahelg. Det ska bli himla kul att träffa pappa igen. Skönt att det för en gångs skull inte har gått ett år sedan sist. Imorgon bär det av mot hufvudstaden för att ägna en helg åt spel och dobbel samt mys med far och syster. Jag hoppas och tror att vi kommer få en grym helg!

Därefter närmar sig tillträdet till vår älskade Solstuga med stormsteg. Här hemma står nu flera kartonger upprapade och fullastade med bra att ha-saker som skall tas med ut dit. Jag fick också, till min stora glädje, igår fylla på mitt förråd av Bernadotte-skålar. Det innebär att jag nu också har en full uppsättning till stugan. :)

Annars sitter jag och bläddrar i en taxfree-katalog och hoppas att det inte kommer ett nytt askmoln och ställer till det i maj...

Inga kommentarer: