måndag 16 februari 2009

Everybody hates me

Jag fick världens fånigaste mail idag. Jag har, i egenskap av lagkapten, blivit hotad med en anmälan till disciplinnämnden i min kära sports Sverigeförbund för att jag (mitt lag) lämnade wo i en match. Det här har, såvitt jag och alla andra utövare av sporten som jag känner vet, aldrig hänt förut.

Personligt någon?

Egentligen spelar det mig ingen roll. Det är nästan så att jag gärna vill att de skall anmäla mig till disciplinnämnden så de får skämmas sen när de inser hur urbota dumt det är. Ibland undrar jag dock vad det är jag gör som får alla att hata mig. Det vore intressant att veta.

En annan sak som blir intressant är att följa utvecklingen av detta. Jag svarade med ett ganska kritiskt mail, så vi får se vad herrarna i tävlingskommittén svarar.

Nu, mat!

Inga kommentarer: