tisdag 10 februari 2009

London

Hemma igen från världens härligaste helg. London är en fantastisk stad. Det visste ni säkert redan men jag har precis upptäckt det. :)

Vi har vandrat på Londons gator, tittat på en helt fantastisk musikal och en rolig, snurrat runt på Harrods och tittat på roliga, fina och dyra grejer, ätit pubmat, varit och ätit på världens mest högljudda restaurang (i Chinatown), varit inne på The Great Rose (en robberbridgeklubb) och hälsat på Englands bästa bridgespelare, shoppat på Oxford Street o.s.v.

Superskönt att komma iväg från den rätt gråa verkligheten ett tag och bara njuta av livet. Inte tänka på något betungande utan bara göra som man ville. :)

Tack älsklingsängel för världens bästa julklapp!

Nu är det back to basics igen. Jag är dock rastlös och känner att jag skulle vilja göra något annat. Kanske är det såhär det är att vara vuxen? Blir väldigt stressad och olycklig när jag tänker på att jag skall jobba i 40 år till, fattar ni det, 40 år?! Det är nog inte tanken att man skall börja jobba när man är så ung som jag... Nåja, vi får se. Någon lösning måste det ju finnas.

På lördag skall jag fira Alla Hjärtans Dag med att spela DM Mixed tillsammans med min kära sambos bästa kompis. Efter mycket ångest kom jag fram till att det fick bli så. Jag vill inte riskera att inte få spela SM-finalen och då fick det bli så eftersom herrn i huset mest troligt inte kommer att kunna spela den om vi skulle lyckas kvala. Dock tror jag det blir trevligt att spela nu också så det blir nog bra. :)

Nu skall vi lägga oss och slötitta på Scrubs!

1 kommentar:

Mitt i mitt liv sa...

Hey Darling! London låter härligt, jag skulle också vilja åka dit nån gång. :-) Känns som det var ett tag sedan vi sågs nu! Flytta hem så vi kan umgås nån gång :-) Kramis