tisdag 3 februari 2009

Snart London

Snart är det dags för en ytterst efterlängtad och välbehövlig paus. Mitt humör är upp och ner just nu. Jag vet inte alls vad som har hänt, men någonting är det. Det är bara hoppas att det vänder snart.

På fredag morgon bär det av till London för en hel helg med bara njutning och inga måsten. Det ska bli alldeles fantastiskt härligt och underbart att få komma iväg en sväng med min älskling. Vi ska se på musikal, äta god mat och bara vandra Londons gator. Underbart!

Nu ska jag gå och platta till lite köttfärs och slänga lite pommes i ugnen. Hamburgare och pommes, där har ni kvällens ambitiösa middag. Min älskade ängel har inte kommit hem från jobbet än. De hade öppet hus idag (vilket han planerar, men ändå inte hade någon som helst aning om igårkväll, det är lustigt hur de fungerar pojkar).

Over & out

Inga kommentarer: