torsdag 10 juli 2008

Det blev bra till slut...

Nästan allt i alla fall.

Det blev en väldigt trevlig kväll med kompisarna. Alla verkade trivas och det var roligt eftersom det var folk från alla möjliga ställen, skolan, jobbet, bridgen etc. :)

TT:s bror kom och överraskade mig med en blomma och två dubbeltrisslotter. Förutom att det var tre (3!) vinster på de två lotterna så blev jag väldigt glad när han kom, och jätteförvånad. :)

I övrigt var det kära M&M från skolan, D från jobbet, T, B och H som var här. Väldigt trevliga människor allihop och de funkade bra ihop trots att många av dem inte träffats tidigare. Kul!

Jag fick en del presenter också. Inte mindre än 3 scrubsboxar av pojkarna och E & K, en bok av D, en stor chokladkarton av kära systersalt (den hängde på dörren när jag kom hem i en påse med texten - "Chokladogram, nån tänker på dig" på, mysigt) och en massa blommor och lotter och så. Roligt det också. Även om jag väl får räkna mig som vuxen nu så är det väldigt roligt att få presenter.

Pratade med TT igår kväll. Han hade kommit på vad han skulle ge mig i födelsedagspresent, men det var ingen sak sa han. Så det blir spännande att höra ikväll när han kommer hem. Han lovade också att antingen bjuda ut mig på middag eller laga middag till mig ikväll. Jag valde hemlagat. Nu blir han dock försenad och visste inte riktigt när han skulle komma. För vår del hoppas jag verkligen att det kommer bättre födelsedagar, men det lär det nog göra.

Nu ska jag gå och duscha och sen gå och sova. På något sätt ska man ju få tiden att gå...

1 kommentar:

Mitt i mitt liv sa...

Grattis i efterskott!!! :-) Hoppas du fick en fin födelsedag. Kramis