måndag 23 juni 2008

Ledsen och ensam

Idag åkte min snygging till Frankrike. Faktum är att det var riktigt jobbigt. Jag saknar honom massor redan...

Vi hade riktigt trevligt igår när bridgeessen kom. De är verkligen helt underbara. :) Det blev lite kortspel, lite fotboll, lite korsord och lite hemligheter. Sådär som det ska vara. De hade glömt sin kamera så jag skickade min med dem. Taskigt när ens kamera får åka till Frankrike oftare än man får själv, inte sant?

Ikväll har jag träffat en gammal kollega och käkat middag med henne och surrat lite. Imorgon blir det att träffa en gammal klasskompis. Det gäller att hålla sig sysselsatt!

Nu ska jag faktiskt dra mig tillbaka mot sängen. Det är två tjocka heminredningstidningar som behöver läsas och en bok som behöver påbörjas. Dessutom ska jag lyssna på lite musik och längta efter världens finaste pojkvän.

Inga kommentarer: