söndag 1 juni 2008

Sommar

Nu har jag inte tid att sitta framför datorn längre, som ni kanske har märkt. Det är alldeles för vackert väder ute. Det är helt sanslöst vackert. Mellan 22-28 grader och strålande solsken, dag efter dag. Vi har varit ute med båten och varit hemma hos farmor och suttit i trädgården, grillat och bara njutit av vädret i största allmänhet.

Vi hade folk hemma på middag i fredags och det var mycket lyckat. Jag gjorde en paj med rabarber och jordgubbar som blev väldigt uppskattad. Det var roligt. :)

Annars knallar det på som vanligt. Det är lite jobb och lite pyssel och lite av varje. Lite för lite bridge bara. Vi spelade faktiskt i torsdags. Det var roligt, lite extra roligt eftersom vi vann. Det är jätteroligt att spela med TT. Förutom att han är grymt duktig så är han väldigt bra vid bordet. Dessutom är det ju bra att ha någon som kan tala om för en när man tänker helfel och när man kanske gör något bra. :)

Imorgon är det informationsmöte ang. den eventuella ombildningen av lägenheterna i mitt hus. Det ska bli intressant att höra lite vad folk har för åsikter och vad priset kan tänkas bli. Sedan är det jobb sent på tisdag och onsdag. Dessutom ska vi ut med jobbet på onsdag. Jag vet inte riktigt vad det blir men enligt chefen så vill man inte missa det. I övrigt vet jag inte riktigt vad vi har för planer. Vi skulle tydligen bli bjudna på middag någon dag, sedan till helgen är det fest både fredag och lördag. Trevligt. :)

Nu ska jag fokusera lite på fotbollen...

Inga kommentarer: