onsdag 25 juni 2008

Tråkigt

Det är tråkigt utan TT. :(

Jag saknar dig älskling, kom hem igen!

Jag har precis varit och handlat lite på Coop. Jag har handlat rödsprit, såpa och en sprayflaska. Den som räknar ut vad jag ska ha det till får ett pluspoäng (den som inte är mamma eller min syster d.v.s. eftersom de vet båda två). Utöver det handlade jag lite rengöringsprylar, t.ex. sådana här engångsstäddukar för glas. Jag har vattnat blommor idag och plockat undan lite efter kaoset som fortfarande återstod efter helgen.

Annars tycker jag synd om mig själv, inte bara för att jag är alldeles ensam utan min snygging utan även för att jag har ont i halsen och känner mig allmänt eländig. Jag är trött också, konstant. Ikväll har jag faktiskt passat på att sova en timme. Det var skönt. Jag låg i sängen och tittade på när öppna laget spelade mot Norge i EM, när det visade sig att det inte skulle bli så mycket att se blundade jag och sov istället.

Sitter just nu och tittar på fotboll medan jag väntar på att orken ska infinna sig för att fixa det som ska fixas med de tidigare nämnda inköpen. Väntar på att någon ska höra av sig också, kanske inte svårt att räkna ut vem. Jag hoppas att han ringer ikväll för jag behöver lite uppmuntran.

Nej. Dags att ta tag i sitt liv.

Inga kommentarer: