måndag 16 juni 2008

Promenad och shopping

Idag efter jobbet kom R förbi, min käre pojkväns lillebror. Det är en rolig och go kille. Dessutom kom T och hälsade på och vad jag tycker om honom vet ni ju redan. :) Vi åt middag alla 4 och sen gick T och jag en promenad till Backaplan för lite shopping.

Jag skulle köpa en del prylar och lite mat och så och det var trevligt med sällskap. Jag köpte bl.a. sådana praktiska engångsstäddukar och en potatisskalare. Det senare faktiskt inte mitt initiativ så jag kunde t.o.m. köpa den med gott samvete.

Nu sitter T och jag och kollar på fotboll medan jag har lite smådåligt samvete för att jag inte tar tag i köket. Vi håller på att flytta skafferiet i köket vilket betyder att just nu står alla torrvaror på köksbänken. Nåja, det får nog banne mig bli morgondagens problem...

Over & out

Inga kommentarer: