fredag 27 juni 2008

Man glömmer att man trivs med livet ibland...

Känner att det har varit lite så i ett par dagar, och fortfarande är. Eller var i alla fall fram tills alldeles nyss då kära systersalt skickade ett sms och konstaterade att "Tjoho. Idag kommer du hit. :D". Då blev jag lite gladare igen.

Jag har inte ens stigit upp ur sängen än, om man inte räknar ett kort toabesök och en sväng till köket för att hämta en pepsi. Jag har ont i halsen och kände mig allmänt eländig imorse. Nu börjar det kännas lite bättre även om den onda halsen är konstant.

Jag borde verkligen lyfta på häcken och börja packa. I och för sig ska jag inte packa så mycket. Det fina med att åka hem (till Norrland) är att allt finns där. Även om jag inte skulle ta med mig någonting öht skulle jag klara mig fint.

Håller tummarna just nu för att pojken ska hinna hem innan jag måste åka. Det skulle göra min dag väsentligt bättre!

Inga kommentarer: