onsdag 16 april 2008

Korrekturläsning och kanelsockerkaka

Det blev inte så mycket ordnat och fixat, men jag duschade iaf. ;)

Kvällen har hittills ägnats åt korrekturläsning och kanelsockerkaka. Jag har läst en novell som en supergo bridgetjej har skrivit. Den var riktigt bra. Alltid kul att kunna hjälpa till med lite småsaker också. Det var det helt klart värt i utbyte mot att få läsa den.

Dessutom har det bakats kanelsockerkaka. Idag på jobbet drabbades jag av en plötslig lust att vara huslig och på systers inrådan blev det sedan en kanelsockerkaka. Jag kan för övrigt också tillägga att min önskan att vara huslig hade avmattats när jag kom hem och jag fick övertala mig själv för att faktiskt baka kakan.

Nu får jag snart sällskap och då kan jag förutom tråkiga mackor även bjuda på nybakt kanelsockerkaka. Resterna får jag plocka med mig till jobbet imorgon så jag inte äter upp dem själv! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket! Mmm.. gott med kanelsockerkaka =)