onsdag 16 april 2008

New hair - new person?

Eller kanske snarare, less hair - new person? Som ni kanske förstår har jag klippt mig. Jag har klippt av någonstans mellan 15-20 cm hår. Eller ja, inte just jag då, men ni förstår. Det känns som att det inte finns något hår kvar. Det är klassiskt, men det är faktiskt nästan så man blir förvånad varje gång man drar fingrarna genom håret. Inte nog med det heller. Det fick en annan färg också. Inte riktigt som planerat, men roligt var det. :)

Just nu längtar jag till Paris och till min kära syster samtidigt som jag för fullt håller på att planera nästa resa. Det finns inte bara ett alternativ. Hittills har såväl Irland som Västindien varit på tapeten, så allt är möjligt. ;)

Bridgekvällen i lördags var trevlig som vanligt, även om det var lite synd om stackars B som var förkyld. Eller snarare blev faktiskt. Han var rätt fräsch när han kom men fick feber och grejer medan han var här. Otur!

Söndag var först jobb och sedan middag och soffmys och sådana underbara saker som gör en alldeles lycklig. :) Igår var också en bra dag. Jag fick mat, en god, stark typ tacogratäng. Sedan fick jag choklad, vilket givetvis också var en höjdare. Faktum är att han hade köpt precis sådan choklad som jag funderade på att köpa i söndags, och den var alldeles underbart god. Jag tror faktiskt att det är den godaste choklad jag någonsin ätit. Mmmmm...

Nu ska jag pyssla lite här hemma. Titta på mitt nya hår i spegeln, ta en dusch, kanske diska lite. Skulle ringa syrran också men nu pratar vi för fullt på nätet så vi får se hur det blir med den saken. Jag ska ringa mamma också. Jag misstänker att hon känner sig lite försummad. Om du gör det kära mor så är det verkligen inte min mening. Det har bara en tendens att vara så himla mycket annat just nu. Jag älskar dig! :)

Nu är det tid att göra någonting vettigt!

Inga kommentarer: