måndag 28 april 2008

Match, övernattning och morgonpromenad

Matchen igår gick helt okej. Det blev B och jag och T & E som spelade. Vi vann matchen med 19-11 till slut men det var inget skönspel direkt, massor med poäng fram och tillbaka. B & jag bjöd bl.a. en storslam som gav oss en del poäng, men å andra sidan kompenserade vi (nåja, jag) det med ett par andra mindre lyckade ingripanden. På det hela taget en trevlig match, och roligt att spela med B igen. :)

Efter matchen åkte jag hem till en trött snygging och fick äntligen en kram eller två. Han tog en miljon bilder på mig (kändes det som i alla fall). Jag tycker inte om att bli fotograferad, men han fick ändå för att han är så söt. :) Synd bara att vi är världsmästare på att fastna i diskussioner när det är dags att sova, man blir så himla trött av det.

Vaknade med huvudvärk imorse och tog en morgonpromenad längs kajen innan jobbet. 3792 steg senare var huvudvärken faktiskt i princip borta och jag landade på jobbet med en frukostfralla och en pepsi max. Nu är frukosten slut och det är dags att börja jobba!

Inga kommentarer: