tisdag 8 april 2008

Träning, jordgubbsyoghurt och avocado

Jobbet var segt idag. Dagen gick otroligt långsamt till en början. Eftermiddagen gick dock i rimligt tempo så arbetsdagen tog slut till sist.

Efter jobbet var det dags för träning för första gången på alldeles för länge. Det gick okej även om det var himla jobbigt. Dessutom kände jag mig ganska nöjd efteråt. Jag har bestämt mig för att leva lite nyttigare ett tag nu. Dels av det skälet och dels av lathet blev det jordgubbsyoghurt och avocado till middag. Samt en knäckemacka med skinka faktiskt. :) Jag hade tänkt försöka vara nyttig på veckorna i alla fall, och inte äta en massa onödigt socker då. Jag har hälsokontroll via jobbet i början av maj, så jag tänkte att om man skärper sig lite fram tills dess kanske man räddar det som räddas kan. Haha.

Den här veckan blir helt galen. Jag jobbar sent tisdag, onsdag och torsdag. Dessutom jobbar jag på söndag. Sounds great to you? Jag ska i alla fall vara med lite på en juniorbridgekurs på onsdag kväll. Tyvärr kan jag inte vara med på hela eftersom jag jobbar, men jag ska försöka hinna dit så snabbt som möjligt efter jobbet så får vi se hur mycket jag missar. Det ska bli kul i alla fall, en massa nya bridgejuniorer att ha roligt med. :)

Nu ska jag inte rapportera något mer från min dag, utan bara lata mig och tjöta lite med T som är på kurs i Sthlm och har tråkigt.

Inga kommentarer: