söndag 25 maj 2008

Mamma!

Hedra era mammor idag. Det är de värda. Grattis på morsdag lilla mamma. Du är alldeles fantastisk och jag älskar dig! Längtar tills jag får komma hem och hälsa på...

Det blev katastrof med tavlorna igår, precis som jag trodde. Det blev dock bra igen och vi bestämde oss för att åka och försöka hitta en ny tavla tillsammans istället. Av alla de miljoner tavlor som finns borde vi ju hitta åtminstone en som vi tycker om båda två, var slutsatsen. Vi får väl se... ;)

Vi var på kalas hos farmor igår (ja, inte min farmor då utan hans). Det var trevligt om än förrätten var en utmaning. Jag kan inte komma ihåg att vi någonsin har haft sådana tillställningar i min släkt när någon fyller år, men jag kan ha fel och helt enkelt ha varit för liten för att komma ihåg dem. Det var hur som helst en trevlig kväll och jag tror att farmor tycker bra om mig. :)

Jag körde bil igår också. Jag måste verkligen börja köra bil lite oftare för jösses så illa jag kör. I och för sig är det aldrig helt enkelt att köra en bil för första gången, men skärpning får det bli.

Idag ska vi åka och hälsa på hans mor. Jag är lite ledsen för jag hade velat åka och hälsa på min egen mor men det är ju som det är med den saken. Dumt att det är så himla långt hem... :( Hur som helst så blir det säkert trevligt idag, om än inte riktigt samma sak som att kunna hälsa på sin egen mamma.

M kommer hit en sväng idag. Blir kul att se henne. Hon har tränat ute på Hisingen och kommer hit och spanar in nya pojkvännen... ;)

Nu ska jag läsa en stund innan jag ska se om jag kanske kan få lite sällskap och lite frukost av han som fortfarande inte orkat släpa sig upp ur sängen. :)

Inga kommentarer: