lördag 29 mars 2008

Certifierad

That's me!

Klarade ett certifieringstest på jobbet idag. Grymt skönt och lite oväntat med tanke på mängden energi jag har lagt ner på det. Det är inte helt enkelt att sy ihop självstudier med konstant såväl tids- som sömnbrist. Hur som helst så gick det vägen och jag är både glad och lite stolt. :)

Kortspelet gick bra igår. TA & jag landade på en tredje plats efter att ha varit i ledningen under större delen av tävlingen. Att vi tappade till tredje var i stort sett självförvållat. Ett par dåliga avgöranden bara. Jag är rätt nöjd med tredjeplatsen ändå, det funkade hyfsat att spela ihop och var roligt precis som vanligt. Dessutom fick vi visa B & E var skåpet skall stå... ;)

Nu har jag lite beslutsångest över huruvida jag ska gå och lägga mig och vila en stund, eller ta ett tag här hemma i lägenheten. Nåja, ska fundera på det en stund...

Inga kommentarer: