söndag 30 mars 2008

Simply the best...

Så trodde jag att det var. Uppenbarligen hade jag fel. Vi kom tvåa TT & jag. Lite synd för vi borde faktiskt verkligen ha orkat vinna. Tyvärr kastade vi bort alldeles för mycket poäng under de sista 4 ronderna. Well, en andraplats är ju inte alldeles tokigt även om jag (faktiskt helt ärligt) tycker att vi borde ha vunnit. En trevlig tävling var det i alla fall, och jag tror att jag skötte mig hyfsat. :)

Det har faktiskt på det hela taget varit en rätt bra dag. Lite spel, en miniutflykt till Hisingen, en snabbfika på Preem, en ovanligt innehållsrik tävlingsdag. Dessutom bortskämd av T efter tävlingen med oxfilé och trevligt sällskap. Tittade på film också, Juno. Den började sådär men växte efterhand... ;) (Ja, jag har _så_ dålig humor.)

Jag har blivit sur idag också. Åkte på en onödig grej, men som tur är blev det inte så farligt som det hade kunnat bli och det ordnade upp sig också. Dessutom inget ont som inte har något gott med sig... :)

I övrigt har jag snöat in på en låt som heter "Complicated disaster". Jag vet egentligen inte om den är så himla bra, men jag älskar namnet.

That's all from me for now.

Inga kommentarer: