onsdag 5 mars 2008

Vår

Det var vår ett tag idag. Strålande sol, jättefint nere vid vattnet (jag jobbade på kontor #2 idag) och livet lekte. Sedan började det snöa...

Jag har varit duktig och tränat idag. Spinning. Det gick helt okej faktiskt, dessutom dök en av de andra tjejerna från kontoret upp på samma pass. Kanske man kan träna ihop någongång. :)

På plussidan idag var en lunch med H. Alltid trevligt att träffa honom. Dessutom åt vi fisk båda två, en riktig vuxenlunch. ;)

Efter träningen fick jag middag, inte illa! Att bli bortskämd är nämligen också alltid trevligt. :) Dessutom fick jag ju chansen att övervaka lite byggarbete, inte alltid man har sådan tur. Haha.

Over & out, sovdags...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen! Låter ju jätteskönt med vårväder! Själv har vi snö på cirka 1 meter och på morgonen kring minus 20 grader... huvva va kallt.. spinning är ju inte dumt det heller.. har du börjat ditt nya liv ;) Vi vann förresten alltihop i helgen. Vi spelade 5 matcher; 5-0, 6-0, 7-0, 1-0, 5-1. Vi var riktigt bra och det var jättekul! Synd att du inte kunde vara med och dela segern bara. Jaja, det kommer ju ett nytt år igen =) Kram

Syster söt sa...

Haha, jag hörde att ni var grymma, grattis! :)

Nytt liv och nytt liv, knappast. Jag är lika lat som alltid... ;)

Hoppas allt är bra därhemma trots snö och kyla. Här började det regna idag igen, så vi får nog vänta lite till på den riktiga våren. Tyvärr!

KRAM