måndag 24 mars 2008

Sweet(?!) home Götlaborg

Vi åkte från Örebro idag, det var strålande sol och verkligen kanonfint väder. Vid Lerum började snöfallet. Göteborgs alldeles egna sätt att säga "välkommen hem". Allt som oftast är det regn, men idag var det som sagt var snö. Nåja, nu är jag i alla fall hemma och det har varit en spännande och rolig upplevelse på alla de sätt och vis.

Vi knep fjärdeplatsen till slut och det var nog bättre än vad någon hade förväntat sig. Jag är inte riktigt nöjd med mitt eget spel, jag har framför allt spelat knasigt försvarsspel på lite för många givar... Bortsett från det har jag nog skött mig okej för det mesta.

Nu ska jag gå och lägga mig och vila en stund. Säga vad man säga vill om den här påsken men någon semester har det minsann inte varit...

Inga kommentarer: