torsdag 6 mars 2008

I want to hold your hand

Fick varianter på ett gäng sköna Beatleslåtar idag. Förutom den i rubriken nämnda även Let it be och Hey Jude. Det var en grymt skön version av Hey Jude som ju dessutom är en underbar låt. Dessutom, så vill någon hålla mig i handen, inte illa. :)

Förutom ovanstående har det varit en rätt deppig dag. Bara sådär allmänt jobbig utan några direkta höjdpunkter ni vet. Inte direkt dålig, men inte bra. On top of it all förlorade vi bridgematchen och det regnade när jag skulle åka hem. Som tur är blev ju kvällen lite bättre när jag kom hem.

Nu är kvällen dock snart slut och det är dags att gå och sova. (Undrar när det slutar kännas som en lätt obehaglig överraskning varje kväll när jag tänker på att jag ska jobba dagen efter? Inte för att jag vantrivs på jobbet, men för att usch vad inrutat det är?)

Inga kommentarer: