lördag 15 mars 2008

Shopping och pyssel

Idag har vi varit i Ullared och spenderat. :) Det blev en hel del grejer, som vanligt. Jag köpte bl.a. en resväska. Jag antar att jag egentligen inte behövde en, men jag har velat ha en ny länge och det kan ju aldrig skada att ha en. :)

Vi tog en sväng förbi IKEA på hemvägen också, där blev det dock ingenting handlat utan bara lite spaning, och en fika. ;)

När vi kom hem så satte pappa upp lampan i köket samt spegeln och två tavlor i sovrummet. Det blev jättebra. Kul att ha lite saker på väggarna och så, det känns mycket hemtrevligare så. :)

Ikväll är det middag ute som gäller. Jag tänkte bjuda pappa på middag på Texas Longhorn eftersom han har hjälpt mig en massa. Frågade T & B om de ville följa också, T kunde inte men B skulle gör oss sällskap. :)

Nu tror jag att jag ska passa på att sova en stund innan det är dags att bege sig ut.

Inga kommentarer: