söndag 2 mars 2008

En tur på stan

L & jag har varit en sväng på stan idag. Det är så himla mycket man vill ha, men man kan ju inte få allt. Det som jag faktiskt lyckades bestämma mig för att köpa (en gryta från Le Creuset) fanns inte i rätt färg, och resten jag ville ha (massor med olika saker) lyckades jag inte övertala mig själv att köpa. Summan av shoppingturen blev därför ett läppglans, inte riktigt som det var tänkt. Finns dock en massa saker som står på listan över saker som jag har tänkt köpa inom en inte alltför avlägsen framtid:

En laptop
En byrå
En pall
En hylla

Och så grytan såklart. :) Dessutom måste jag ha en ny stekpanna. Min gamla har gjort sitt tyvärr. Tänk vad roligt att laga mat med nya, fina saker!

På tal om mat så är det dags för lunch när som helst. B & T skulle komma förbi och äta lunch med oss hemma hos mig.

Inga kommentarer: