måndag 10 mars 2008

Wonderful weekend

Det här har varit en absolut fantastisk helg. Den bästa på länge.

Vi åkte ut till T:s föräldrar när jag slutat jobba i fredags, och åkte hem vid kl. 15 idag. Tiden har vi spenderat med kortspel, mat och allmänt mys. Föräldrarna har varit helt underbara och verkligen skämt bort oss med god mat och service. Det har varit bra stämning hela helgen om än lite trötta ögon här och var, men det kan man leva med när man har så trevligt som vi har haft.

Idag bar det av raka vägen hem till E & K för mig, B och TA (T stannade hos föräldrarna och skulle ta ett tidigt tåg till huvudstaden från Falköping imorgon och TL släppte vi av i Falköping för tåg mot Skövde). Kvällen har vi sedan spenderat hos dem med mer god mat och mer kortspel. En helt okej avslutning på helgen också med andra ord. :)

Nu borde jag ha somnat för längesen, men min vana trogen gör jag inte som jag borde. Snart är det dock dags att stänga ögonen för idag... :)

Inga kommentarer: