måndag 3 mars 2008

Sleepy Sunday

Har haft en härlig söndag också, med minor setbacks. L var söt och lät mig sova imorse, kom bara in och sa hej innan hon åkte.

Pojkarna dök upp vid 12 för "frukost" med plättar och scones. Gott! :)

M, E och I droppade in eftersom och vi har spelat en hel del kort och ätit tacos. Det var en mycket trevlig kväll. Hann skvallra en del med T medan vi lagade mat och fick spela en massa kort och umgås med några av mina favoritmänniskor. It doesn't get much better than that. :)

Dessutom har det blivit bestämt att TA och TL ska vara med nästa helg. Kul! :) Vi måste bara försöka få till en helg när vi kan åka ut till M också. Det vore väldigt trevligt. Han är en himla trevlig kille!

Fortfarande blir det dock en del märkliga tilldragelser som jag verkligen har svårt att förstå. Jag vet inte om det beror mer på mig eller på någon annan, men det är i alla fall synd när det uppstår tråkiga situationer.

Jag tror att mitt tålamod är tillfälligt slut. Jag har aldrig haft speciellt stort tålamod, men just nu har jag inget. Jag är helt enkelt superkänslig för allt. Det kan bli lite besvärligt. Eftersom det är rimligt att anta att sömnbrist inte förbättrar situationen är det väl lika bra att gå och lägga sig...

Inga kommentarer: