måndag 17 mars 2008

Fullt upp

Det blev en busy weekend. Förutom en massa jobb så har det varit en hel del annat.

Om vi börjar med jobbet så gick det faktiskt bra igår också. Kul, men det innebär samtidigt att jag har en riktigt jobbig dag imorgon, där det inte alls kommer finnas tid till allt jag behöver göra. Fortfarande är vi inte full styrka på kontoret, och imorgon är en av tjejerna dessutom lediga, så de kommer behöva mig till "ordinarie" arbetsuppgifter som egentligen inte är mina, och som jag absolut inte kommer att ha tid med. Det blir morgondagens problem. Idag var det rätt segt på jobbet, men det handlade ju bara om 2 h, så det gick rätt okej ändå. Dessutom fick jag promenadsällskap efter jobbet vilket var trevligt i vårsolen. :)

Igår kväll blev jag bjuden på fin trerätters middag med riktigt god mat. Dessutom är det alltid bonus att bli bortskämd på det sättet. :)

Idag har jag varit hemma hos T och spelat lite kort. Bra avslut på en helg som blev riktigt bra till slut även om den inleddes lite hackigt med att bli lämnad ensam efter ett trevligt och välbehövt pappabesök.

Nu ska jag sova strax, efter att jag varvat ner lite.

Inga kommentarer: