torsdag 1 maj 2008

Besvikelse

Jag spårade mitt paket på postens hemsidan och såg att de hade aviserat det. Glad i hågen begav jag mig till mitt postutlämningsstället och hoppades att de därmed skulle ha fått mitt paket. Icke det. Jag fick besviket knalla hem igen och får vänta tills imorgon, men då skulle det i alla fall finnas där sa han. Det är inte alls illa faktiskt. Helt okej att få leverans imorgon när jag beställde i tisdags och det var valborgsmässoafton igår och 1:a maj idag, men ni vet hur det är när man börjar hoppas.

Eftersom mitt postutlämningsställe är Hemköp fick jag dessutom handlat lite. Jag hade tänkt försöka göra en tomatsoppa idag. Jag har dock aldrig gjort någon så jag vet inte alls hur det kommer att gå. Handlade dessutom ostkrokar och popcorn, ifall att det skulle gå åt skogen med soppan... ;)

Annars är jag lite tjurig för att förbundets hemsida ligger nere. Hur ska man då kunna följa SM på ett vettigt sätt?

M ringde precis. Det blir inget idag. Lite tråkigt men samtidigt ganska skönt. Lite större chans att få någonting gjort känns det som. Dessutom inte riktigt lika stressigt. Får hoppas att jag träffar henne snart igen ändå. Om inte annat kanske på fredag när jag ska på bolaget. :)

Inga kommentarer: