lördag 24 maj 2008

Tavlor

Tavlor är svårt.

Jag tycker inte ens om tavlor. Det är ett nödvändigt ont. I alla fall ett ont...

Det är alltså min syn på tavlor.

Nu är det meningen att jag ska agera "smakråd" för tavlor via mms. Behöver jag säga att det är hopplöst.

Det allra värsta är att jag märker att han blir besviken på mig... :(

Jag kan inte ens hjälpa det. Tavlor är verkligen inte min grej. Det är ännu svårare när man inte har samma smak från början och jag vill verkligen inte säga att jag tycker om någonting som jag inte gillar. Det blir aldrig bra i slutändan.

I övrigt har det inte hänt sådär fantastiskt mkt. Jag har jobbat massor på sistone. Ska snart iväg och jobba igen. Tråkigt att jobba lördagar. Dessutom sov jag alldeles för lite inatt vilket (hör och häpna) snarare beror på att jag steg upp för tidigt än gick och lade mig för sent. Vaknade halv åtta imorse och nu är jag ledsen, grinig och trött.

Dags för jobb... Tjoho...

Inga kommentarer: