måndag 12 maj 2008

Underbar helg med underbar pojke

Min helg har varit helt underbar. Att få åka bort och bara slappa, äta gott, umgås med goa människor och njuta av livet är inte fel!

Stugan låg jättefint till, avskilt och nära till vattnet. Vi hann med en kort kanotpaddlingstur på spegelblankt vatten i strålande solsken utöver helgens andra aktiviteter som bestod bl.a. av krocket och sällskapsspel.

Alla var jättetrevliga, roligt att få träffa lite nya människor, och att få lära känna gamla bekantskaper lite bättre.

Igår när vi kom hem fixade han världens goaste mat till mig medan jag rände runt och var allmänt förvirrad och "hjälpte till" sedan åt vi på balkongen innan vi slocknade totalt vid kl 21 eller så. Han är verkligen så himla fin. :)

Nog om honom nu, någon måtta får det vara! Jag har spelat bridgematch ikväll. Partner skötte sig utmärkt på i princip alla brickor utom en, vilket är mer än vad man kan säga om mig. Hur som helst så gick matchen helt okej och vi vann med 18-12 till slut. Det var faktiskt riktigt trevligt att spela, en av de trevligaste lagmatcherna på ganska länge. Det beror nog mest på att jag faktiskt spelade hyfsat för en gångs skull iofs, jag brukar nämligen vara bortskämd med trevliga partners så det kan inte bara ha varit det.

I övrigt så får jag besked imorgon om tjänsten jag har sökt. Det ska bli mycket spännande att se hur det blir med den saken. Håll tummarna!

Nu är det snart godnatt. Bara lite soffslöande kvar... ;)

Inga kommentarer: