torsdag 8 maj 2008

Rutiner, vad är det?

Mitt liv är fortfarande kaotiskt. Just nu är jag dessutom übergrinig och sur, men det har sina naturliga förklaringar så det är inget att hänga upp sig på.

Sedan sist har jag jobbat, träffat gopojken (som han ju faktiskt är trots att jag inte alls förstår mig på honom ibland...), spelat bridge (eller lagt kort more like it) och bara varit.

Jag har varit trött i flera dagar nu. Önskar att det skulle gå över så kanske allt skulle kännas lite lättare sen. Jag har för övrigt varit på hälsoundersökning via jobbet. De prover de gör (blodprov och urinprov) var bra samt att mitt blodtryck är bra, möjligtvis på gränsen till att vara lite lågt. Jag blev hänvisad till en sjukgymnast som ska titta på min skuldra och min höft. Det ska bli intressant att höra vad hon säger.

Nu ska jag sova lite. Har spelat match ikväll. Det gick åt skogen och vi åkte därmed ur div. III. Efter matchen var pojkarna och jag (och vårat nytillskott BS som flyttat hit från Malmö) ute en sväng och drack öl. Ja, pojkarna då, inte jag.

Jag har förresten försökt ringa min far, både igår och idag, men han svarar inte. Inte ringer han upp heller. Det gör mig faktiskt lite orolig. Det blir ett nytt försök imorgon (eller snarare senare idag) då han faktiskt fyller år!

Godnatt!

Inga kommentarer: