lördag 3 maj 2008

Leksak

Nu har jag fått min nya leksak. Faktum är att jag fick den redan igår, men då blev det inget bloggande eftersom jag hade mina goa kompisar här hela kvällen och halva natten. :)

Jag kanske ska börja med att återkoppla till mitt förra inlägg. Som tur är var det inte så farligt med pappa, han besökte läkare och fick medicin men är uppe och på benen, skönt!

Igår jobbade jag. Det var en mycket underlig fredag. Det kändes verkligen som en måndag. Antar att det blir så när man har kortdag onsdag och är ledig torsdag. Hur som helst är det jätteskönt att det är helg. T mötte mig i stan efter jobbet och vi var på systemet en sväng, sedan handlade vi på Hemköp och hämtade upp min nya dator på vägen hem till mig. Tyvärr verkar det som att de har klantat sig med leveransen och inte skickat mitt nya trådlösa tangentbord och den nya musen jag beställde. Nåja, det får bli måndagens huvudvärk.

Vi hade en jättetrevlig kväll igår, det var mycket mat och mycket bridge, precis som det ska vara. ;)

Det går fortfarande inte lysande för den gode herrn i helgens tävling, men jag håller tummarna för att det går bra i dagens och morgondagens matcher. It ain't over 'til the fat lady sings...

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska vara lat en stund, sedan ska jag se om jag kan få det till att bli att städa lite, plus att det måste diskas efter gårdagens middag. Sedan kanske det blir lite pyssel med filer och grejer mellan gamla och nya datorn. Vi får se, än är dagen ung... :)

Inga kommentarer: