torsdag 15 maj 2008

Nålar och planer

Jag var på akupunktur imorse. Det var en märklig upplevelse. Att få en massa nålar i kroppen. Det gjorde lite ont, men inte särskilt. Dock är det svårt att veta såhär omedelbart om det hjälper eller inte. Jag har en ny behandling inbokad om två veckor. Tanken är nog att jag ska få ett par behandlingar så får vi väl se sen. Lite spännande är det i alla fall. :)

Vi har försökt få ihop våra semesterplaner. Det är inte helt enkelt men nu finns det nog en preliminär plan. Skönt. Jag får sällskap upp till Norrland i sommar också. Himla roligt och lite sådär lagom smånervöst. :)

Imorgon är det Lkpg som gäller för mig. B, T och jag åker dit tillsammans med B:s kära mor med sambo och ett par bekanta. Sedan är det rebusrally som gäller. Det blir förhoppningsvis roligt. Åker dit var dock fel ordval, för själva färden dit blir faktiskt med TT, han ska till Sthlm så jag passar på att åka med till Lkpg, så får han lite sällskap också. :)

Nu ska jag packa inför morgondagen och gå och lägga mig.

Jag höll förresten på att glömma att berätta att jag har spenderat galet mycket pengar på shopping idag. För att vara jag alltså. Jag brukar ha svårt att handla saker till mig själv men idag har jag köpt massor. Hittade dock bara ett par skor tyvärr, jag hade gärna velat ha åtminstone två par. Nåja, bättre än inget, och jag handlade dessutom en massa kläder... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.