söndag 4 maj 2008

Ineffektivitet

Jag måste vara ineffektivitetens moder. Jag får ta mig fan ingenting gjort. Det spelar ingen roll hur viktigt det är eller vad det är. Helt otroligt.

Jag har haft en trevlig helg med pojkarna och E & K. Det var längesen vi umgicks hemma, har bara sprungit på varandra nere på klubben och så. B frågade om jag ville spela med honom på torsdag. Det ska bli kul, känns som att det var längesen jag spelade partävling nu. Jag hinner aldrig spela längre, det är för mycket annat jämt.

SM-lag slutade sådär. De blev iaf bästa par i sitt lag, men lagets insats räckte nog bara till en femteplats tror jag. Det är iofs helt okej med tanke på deras usla start, men det blev spännande efter att de hade gjort ett par bra resultat så det fanns faktiskt medaljhopp in i det sista. Han kommer inte hit ikväll (heller). Iofs inte helt oväntat, men jag tycker ändå det var tråkigt. Jag vill ju att han ska sakna mig lite.

Nu ska jag lägga lite energi på min städning. Sol, uppdragna persienner och svarta (jaja, mörka) möbler är ingen hitkombination när det är dammigt... Suck.

Inga kommentarer: