fredag 29 februari 2008

Härliga helg

Äntligen är det helg. :)

Jag mötte upp L inne i stan efter jobbet idag och vi gick till Brogyllen och fikade med B & T. Tog en lång och avslappnad fika med prat om allt mellan himmel och jord, fotograferande (som äkta turister) och gott fika såklart.

Efter fikan åkte jag, L & B till mig. Vi tog vägen om Hemköp där vi handlade till Szechuankyckling. Den blev sådär tyvärr. Eller, den var god, bara inte så god som den brukar vara.

Kvällen spenderade vi sedan framför TV:n och diverse skräpprogram. Huvudpunkten var Let's Dance. Det är rätt imponerande hur duktiga de blir på att dansa på såpass kort tid. Det var 80-talstema ikväll vilket var rätt roligt. It was a crazy decade. :)

Förutom en massa TV så har det fixats med hår och masserats. Det är verkligen otroligt skönt med massage när man är så himla stel i ryggen som jag av någon underlig anledning alltid lyckas vara. L var till och med lite förundrad idag. Kanske borde jag unna mig själv massage lite oftare?

L hade för övrigt röjt i köket när jag kom hem. Mycket trevligt att komma hem till ett fint kök. :) Nu är det stökigt igen efter matlagningen. Typiskt... Jag måste gå och ta hand om resterna också, det blev ett par matlådor som jag kan ta till lunch.

Imorgon är det middag ute med pojkarna på agendan. Dessutom tror jag vi tänkte hinna med en liten sväng på stan. Vi får väl se. Himla härligt med helg är det iaf!

Sleep tight

Inga kommentarer: