måndag 14 januari 2008

Godnatt

Nu är det godnatt.

Jag hann få undan julsakerna iaf, upp i förrådet alltså, och ta bort gardinerna i vardagsrummet. Sedan dammsög jag litegrann också. Jag har diskat undan nästan allt som behövde diskas också, men det är fortfarande en del kvar att göra innan lägenheten kan anses vårstädad. Nåja, det är väl alltid en början.

Jag har pratat med min kära syster salt också. Det är alltid trevligt. Nu var jag dock något disträ eftersom jag tränade SRP samtidigt. Jag fick ett träningserbjudande tidigt på eftermiddagen idag men försökte fixa en del innan, men nu ikväll blev det först lite träning och sen lite spel. Det gick faktiskt rätt okej.

Nu är det som sagt var dags att gå och sova, eller iaf försöka sova. Det är ju kl. 7 eller så som gäller imorgon... Suck.

Inga kommentarer: