torsdag 10 januari 2008

Kurs och bridge

Tyvärr inte kurs i bridge. Jag skulle behöva en specialskriven sådan, innehållandes bl.a. SRP och markeringar. Fy sjutton vad dåligt matchen gick idag. Tur att vi iaf mötte ett av göteborgselitens absolut trevligaste par. Alltid något.

Annars har jag spenderat dagen i Uddevalla på kurs. En givande kurs, men jag irriterar mig lite på lärarna lite från och till. Det vore väl iofs konstigare om jag inte gjorde det, så det är nog lika bra.

Godnatt!

Förresten, kom på att jag har världens duktigaste syster som får superbetyg i skolan. Grattis!

2 kommentarer:

Syster Salt sa...

Heh. Tack. Även om jag inte skule säga att jag generellt får superbetyg, eller att de beror på mig i någon större utsträckning. Det är fel på universiteten. ;)

Syster söt sa...

Haha, fröken självförtroende har talat. :) Dock är jag tyvärr efter min egen skolkarriär beredd att hålla med. Jag tror dock inte alls att det är det dina betyg beror på, du är duktig. :)