måndag 7 januari 2008

Wonderful weekend

Det här har varit en riktigt härlig helg. Det blev några brickor bridge med en trött TL innan han vände hemåt idag. När han åkt så kom E & K hit och tog över. Jättekul att se dem igen såhär första gången efter alla helger, och trevligt att spela en massa bridge.

Det känns fortfarande inte riktigt realistiskt att tro att jag någonsin ska kunna lära mig SRP, men TL har lovat (hotat?) att träna en massa med mig på BBO, så vi får väl se. Ska jag någonsin lyckas lära mig det så kan det väl inte finnas bättre hjälp än systemkonstruktören iaf. Nu känner jag mig dessutom sugen, det kändes tungt ett tag, men nu har jag fått lite ny energi. :)

However mysig den här helgen har varit med massor med sällskap, god mat, roliga spel och annat så får jag nog inse att det är vardag imorgon och gå och lägga mig nu. Jag har ju ett jobb att sköta numera! Massor med kramar till er som förgyllt min helg. :)

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Hallå lilla syster söt, om du tittar in på min blogg så har jg en utmaning till dig1
Kram Ulla-Bella