måndag 21 januari 2008

Ups & downs

Jag mår lite bättre nu, ungefär som igår. Hoppas att det inte blir ett nytt bakslag imorgon bara...

Snön är tydligen omhändertagen hemma nu. Bra, så slipper jag kanske fler samtal från den sura haggan som förutom att hon är sur också är korkad. Nåväl, nu har hon iaf inget att gnälla om längre.

Jag känner mig lite övergiven. Jag får alltid hemlängtan när jag är sjuk. Kanske borde jag ha växt ifrån det? Jag antar att det inte skulle vara riktigt så illa om jag hade någon som brydde sig här. Lagade mat och fixade och tog hand om en lite, det vore inte fel. :)

Min chef är iaf förstående, vilket är bra. Det blir inget jobb imorgon heller, känner mig inte i form för det, men förhoppningsvis är jag back in the game på tisdag. Imorgon ska jag iaf tvätta, ska bli spännande att se om jag orkar med det med tanke på att jag inte har lyft ett finger sen i torsdags.

Nu ska jag slöa bort en stund till, sen är det sängen som gäller. Kanske inte ska sova hela dagen imorgon om jag ska ha en chans att komma upp på tisdag.

Inga kommentarer: