tisdag 22 januari 2008

Två bra saker

Jag har gjort två bra saker idag. Jag har ringt CSN, och jag har ringt mitt fackförbund. Hmm, jag har faktiskt tvättat också, hela 3 bra saker.

Jag har precis konstaterat att jag vill köpa en himla massa saker. (Tröstshopping?) Jag vill köpa (minst) en spelkonsol, jag vill köpa en bärbar dator (helst en röd Sony Vaio), jag vill köpa massor med serieboxar och en del filmer, jag vill köpa en byrå, en pall och en hylla till hallen. Plus böcker, jag vill alltid ha böcker. Vi får se om det blir något av planerna, eller om det kör fast som vanligt. Ibland är det extra tråkigt att ha svårt att spendera pengar på saker till sig själv. Kanske lika bra dock, gudarna ska veta att om jag hade alla de där sakerna jag vill ha skulle jag aldrig få någonting gjort.

Nu ska jag gå ut i köket och rädda min mat från att brinna upp. Hope you are all having a lovely day.

Inga kommentarer: