fredag 4 januari 2008

Time flies

Nu är klockan typ halv nio. För en timma sen kom jag hem från jobbet. Sedan dess har jag i stort sett bara ätit frukt, andats och duschat. Is this what the rest of my life is gonna be like?

Missförstå mig rätt, det känns egentligen rätt bra att ha kommit igång, men oj vad trött jag är. Då är det ändå frågan om någon form av mjukstart. Frågan är bara när jag ska orka med allt det här andra? Laga mat, träna, gå promenader (det vill man iofs inte just nu p.g.a. vädret, men det kommer väl förhoppningsvis tider då man vill det) etc. Dessutom (hemska tanke) när ska jag orka skriva? Fy vad deppigt det blev nu helt plötsligt.

Imorgon tänkte jag försöka vara duktig och få med mig lunch till jobbet, detta trots att jag har "fått" 4200:- i rikskuponger idag. Egentligen mest för att jag vill äta någonting lagat ikväll. Som ni förstår så betyder det att jag verkligen borde röra mig mot köket nu och sätta igång. Puh... :)

Inga kommentarer: