tisdag 15 januari 2008

Orkar inte

Det är kvällens känsla.

Jag har fått en bra och nödvändig sak gjord på jobbet idag, ett schema. Nu vet jag hur en arbetsvecka utan "avvikelser" ser ut. Sedan att det nog inte blir så många sådana (denna inget undantag) är inte så noga. Det blir normala måndagar, långa tisdagar och onsdagar och korta torsdagar och fredagar i min "standardvecka". Helt okej alltså, och helt enligt önskemål. Sedan får vi som sagt var se hur många veckor som inte blir sådana.

Matchen idag ska vi inte prata om. Jag gjorde så många fel att jag blir alldeles matt. Det var verkligen svängbridge vid båda borden men överlag blev matchen jämn. 14-16 och knapp förlust. Silverpoängen delas iaf lika, alltid nåt.

Jag har testat att ringa pappa idag. Det gick fram signaler men jag fick inget svar. Det gör inte så mycket dock. Jag hade egentligen inte tänkt säga mer än hej.

Ikväll har jag faktiskt handtvättat en tröja. Jag vill ha den imorgon och det var ju hopplöst att hinna tvätta någongång, så då fick det bli så. Hoppas att den hinner torka bara!

Imorgon blir en spännande dag. Sov gott alles, och håll tummarna för att jag orkar upp ur sängen imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!

Hur går det med det nya jobbet? Nu har jag skaffat en blogg! Adressen är dollan.blogspot.com. Gå in och kika nån gång. Jag uppdaterar.

Ha det bäst! Kramar!!